Tisdag

Hej hallå! :)

Nu under morgonen så drog jag med mig Natalie och träna en sväng. Hon har ju lov och är ju så ordentlig så hon kan följa med. Hon ville ju dock testa allt ;p Hehe. Men så är det när man är lite och nyfiken :)

Ja, jag har precis ätit lite knäckebrö med keso och tonfisk och ska närsomhelst (sitter det ihop?)  skjutsa Natalie till en kompis. Bara jag skivit klart här vill säga!
Jag hade hoppats på att Sex and the city 2 skulle ha kommit idag så att jag och Sanna kunde ha tittat på den, men man kan ju inte alltid få som man vill.. Hon åker till Dublin imorgon så det hade varit kul, aja men kanske åker dit en sväng ändå :)) Gjorde jag igår med, jag skulle BARA hjälpa henne att klippa naglarna på kaninen. Haha, men det vart ett litet längre besök på några timmar :O oops ;)

Nej nu MÅSTE jag åka!

Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0