Baby can I hold you

Hejsan hoppsan!

Idag är det måndag igen då. Doffe jobbar hela veckan, dagtid. Och han har min bil. Ja ni vet va det betyder va? Jo, att jag får gå med barnen till skolan/dagis varje dag. Hehe, men inga problem de :) Man får gå upp en aningens tidigare bara så man inte behöver stressa ihjäl sig.

Ja iaf, Daisy hade rullat sig i nåt "mysigt"  imorse när Doffe va ute med henne så jag har nyss duschat henne. Så nu är hon fräsch igen och luktar gott. 
Vädret är väldigt tråkigt och deprimerande idag måste jag säga. Grått, blåsigt och några droppar regn ibland. 

Senare idag ska iaf jag, Natalie och Emil med syrran och hennes familj till badhuset :)
Har en vilodag från träningen idag, menar, jag träna ju 6 dagar förra så det ska bli rätt gött känner jag.   Nej nu får jag nog ta nåt att äta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0