Just the way it is

Kl. 18.30 va det core/pilates och kan säga att vi kommer nog ha gött med träningsvärk imorgon :p Hoppas jag kan gå nästa gång oxå, beror ju lite på hur Doffisen jobbar då.
Har fått hjälp av mina underbaringar Sanna och Doffe att göra ett cv :) som jag faktiskt känner mig väldigt nöjd med! Jag har så svårt att veta hur jag ska formulera mig och sen är det väldigt svårt att hitta bra egenskaper hos sig själv. Men tur man kan få hjälp ibland :) Tack så hemskt mycke! Nu får man hoppas att hon på arbetsförmedlingen tycker det duger imorgon när jag ska dit oxå :p

Jahja, va ska jag skriva mer?  Ja kanske att jag håller på att färga håret, ja bara utväxten då. Och imorgon blir det parteey :)))))) En bilfylla rättare sagt. Kul kul ;D
Mina pussgurkor ska ju såklart med och vi ska åka fyllehäck limousine, haha! Status iaf ;)

Sen måste jag ju få säga oxå såhär mitt i att jag är skit glad att P!nk's nya låt "raise your glass" har kommit på spotify, massa tummar upp för det!! <3

Puss och gonatt på er vi hörs imorgon!
(hoppas jag ;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0