Mitt liv är räddat

Kan man säga! Doffe var ju en ängel och fixa en laddare till datorn :)) Yes känner jag, wohoo!  Så slipper jag den gamla skiten ;p Jag funderar på att åka och träna men måste äta frukost först isf. Och håller på att koka ägg nu så Doffe får innan han åker och jobbar. Han ska jobba lite extra på ett annat jobb idag nämligen :p Jag tycker det är lite jobbigt att åka från Daisy för hon ylar och skäller när vi inte är hemma, så grannarna blir väl inte så happy kanske? Men jag måste ju kunna göra det, finns ju inte så mycke annat val än att sälja henne om det inte går över :(( Vi ska pröva med ett till antiskällhalsband först (det förra funka inte) och om det funkar så kan vi ju ha kvar henne. Fast iofs då så finns det ett till problem och det är ifall jag får ett heltidsjobb, då kan vi ju inte heller ha kvar henne egentligen. För vem ska passa henne på dagarna? Så länge inte jag jobbar så nära och kan åka hem på lunchen typ. Aja vi får se hur det blir.. 


Nej nu ska jag fixa till mig lite innan äggen är klara.

Puss å hej! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0