Söndag

Igår var vi ju som sagt va inte riktigt så pigga då ;p hehe, men piggna att till lite senare på dagen. Vi hade iaf jätte roligt och det är ju det som räknas så då får man ta smällen dagen efter :)) (fast det kanske inte känns så jämt då)

Natalie va ju på kalas igår och var utklädd som prinsessa :) Och idag ska hon på det andra kalaset och så här festfin är hon:







Hon ser ju ut som en prinsessa jämt då så hon behöver ju egentligen inte klä ut sig till det men :)

Ja, vi ska själva ha kalas idag för Doffisen som fyllde 23 i fredags. Och jag har precis gjort tacotårta :)

 

MUMS säger jag! Receptet på den hittar ni på min blogg här :)

Nej nu ska jag skära (stavas det så?) gurka och tomater innan alla kommer!

Pöss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0