Älskar dig

Idag är det tisdag och jag är fruktansvärt dålig på att uppdatera här! Tycker ni inte? Frida? ;) hehe. Tänkte på det att fy så lat man är egentligen. Idag har Doffe min bil till jobbet så vi fick gå till skolan och dagis. Haha, jag menar det är ju sååå långt. Till dagis brukar vi ju gå men till skolan tar vi bilen. Och jag menar, det är ungefär 1 km dit. Så inte långt alls! Haha, riktiga latmaskar är vi! 
Kallt har det blivit ute oxå, sommartiden är ju inte ens slut =/ Det gillar vi inte! Men det är klart, heller att det är lite kyligare och solsken än mulet och regn. Men hur lång vinter kommer vi få egentligen ??  Undrar man ju då! Skulle ju inte sitta fel att åka till nåt varmare ställe under vintern :D

Idag är Tindra iaf hemma från dagis. Då hon är kletig i ögonen, fått typ ögoninflamation. Och sen är ju våran hund så klantig, då hon skulle hoppa över Tindra i sängen igår så råka riva henne vid ögat så nu är hon ännu rödare i ena ögat. Det gick bra som tur va!
Vet ni? Jag är så enormt sugen på Pringles chips och ha varit sen i lördags typ! Får nog bli det idag ;)

Förresten så sitter jag här med tårande ögon just nu.. Ja läs min brors blogg så förstår ni :(  Är ni lite känsliga så läs inte. För mig så gäller det att inte tänka för mycke på de. Blir så ledsen då! Älskar mina syskon och lider med min bror som fick en sån annorlunda uppväxt i jämförelse med vad jag och min syster fick. Hur kan man behandla sina barn så oika? Jag fattar inte! Min bror tycker att det är tur att jag va så liten så att jag inte kommer ihåg nåt av de.. Och ja han har nog rätt. Hade nog varit jobbigt att få se det och inte kunnat/vågat göra nåt åt de. Men fy fan, nåt sånt ska aldrig ett barn få uppleva! Fy fan, fy fan, fy fan! Min älskade bror, som är en sån underbar människa! STORA KRAMAR TILL DIG!  

Kommentarer
Postat av: Frida

Hehe jo det tycker vi =), mer inlägg ofta =)! Usch jag förstår att du blir tårögd för det blir jag också när jag läser. Kram på dig

2010-10-12 @ 20:24:11
URL: http://ojvakul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0