GRATTIS!

Till mig, vem annars? ;) Haha, jag har gått och fått mig ett jobb idag :D Va på intervju halv 9 imorse och åkte direkt efter och hälsa på de jag ska jobba med och fick info och så :) Pärry!

Sen så är det ju exakt 2 månader tills vi åker till Bulgarien, fan det kunde inte vara en bättre dag alltså!
 Sen åker ju min storasyster till Karlstad idag för imorgon får hon bebis :) Ja hon ska göra snitt så därför jag vet att hon får imorgon. Roligt! En underbar varm dag är det med :D

Nu ska jag göra mat här. Seee ya!

Kommentarer
Postat av: Frida

GRATTIS :) Var har du fått jobb då? Haha så skrev jag förra gången när du fått praktik också har jag för mig ;)

Kram

2011-04-12 @ 07:37:51
URL: http://ojvakul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0