Månda igen då

Godmorgon!

Gick upp för ungefär 45 minuter sen, först av alla som vanligt :p Vaknade och hade jätteont i huvudet och lite ont i halsen. Så nu har jag tagit en panodil samt gjort te som jag ska avnjuta strax, och med avnjuta menar jag hälla i mig.  Måste ju piggna till lite innan jag ska börja tvätta kl 10. Mer än det ska vi väl inte göra idag,
barnen hostar ju ikapp hela tiden också så det blir att va inne och ta det lugnt. Doffe jobbar eftermidda denna vecka med så då har vi ju honom hemma till halv 4 varje dag iaf. Sen är han ledig på freda :)

Nej nu ska jag titta om vi fått in lite pengar från flera håll och sen kanske hoppa in i duschen.

Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Frida

Oh härligt om det ramlar in pengar från flera håll, får det gärna göra här också :)

Hoppas ni kryar på er, ha en bra dag. kramar

2011-02-28 @ 09:38:28
URL: http://ojvakul.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0