All I want is you

Nu under kvällen har jag och Sanna varit ute och gått, som jag skrev. Börjar känna mig ännu mer krassligare och nyser, kul...NOT! Natalie vakna nyss och hon har det lite jobbigt att andas, hon har "krupp" och har haft sen hon var liten. Ja när hon blir förkyld och så då, vilket inte är ofta som tur är. Men det märks att hon är dålig för hon har låge på soffan hela dagen idag, och då menar jag verkligen hela dagen. Och kan knappt prata =/ Stackare!
A, man får se om man orkar kliva ur sängen själv till morgonen, annars får det bli en heldag hemma för hela högen.. ja förutom Doffe som måste jobba då :p Skulle egentligen ta en sväng till ams imorgon oxå men får ringa och prata med människan ist, antar jag iaf. Det spörs hur det känns för alla helt enkelt.

Nog om det nu, nu ska jag göra iordning mig och sova!

Gonatt! 

Kommentarer
Postat av: Vickan - allt i rosa

Mmm.. smyckena är smaskigt söta! Jag måste bara ha. Köpte ju ett halsband därifrån tidigare och jag är grymt nöjd med det!! :) Perfekt som present som du sa

2011-01-18 @ 23:37:56
URL: http://www.alltirosa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0