Är så

himla sliten just nu, jag är röd och det jämt svider i ögonen. Kämpar för att hålla dom öppna. Det blev en promenad med Sanna till mamma där satt vi och prata en sväng och så färga jag håret på Sanna. När jag kom hem så vart det som vanligt plock och diskning. Känner att det är så gott att ha det gjort när man kommer upp på morgonen, och jag hatar när det ser ut som ett bombnedslag! Jag BORDE egentligen lägga in massa ren tvätt också.. men frågan är om jag orkar det...? Grejen är den att alla kläder ligger på sängen och blir ju bara så jädra skrynkliga om vi inte tar in de och sova på dom känns ju så himla onödigt :p Jobbigt läge känner jag.
Natalie och Tindra har ju inte somnat än så kanske får göra det i väntan på att de ska somna. Och då känner jag ju mig så jäkla dukigt om jag gör det också. 

Kanske får ta och sluta då antar jag innan jag faller ihop här.

Puss och gonatt  

Kommentarer
Postat av: Vickan - allt i rosa

Jag har inte riktigt börjat gilla låten..men det kommer nog :)

Till skillnad från din dag och kväll har jag inte haft något att göra i princip. Vissa dagar är så¨tråkiga.. och jag antar att det inte är samma grej när man har småbarn..då är man väl glad över varje ledig sekund?

2011-01-23 @ 22:56:15
URL: http://www.alltirosa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0