Better be strong!

Godmorning sunshine!

Eller not.. det är varken morgon eller solsken. Men ändå ;)

Som jag har gjort nästan varje dag denna veckan, så har jag tränat idag med. Sen gick jag en sväng på stan för va tvungen att köpa mer avfärgningsmedel,det hjälpte INTE med en kan jag säga. Inte så mycke med 2 heller för den delen, för är precis klar med andra omgången och det har blivit såhär nu:



Ja det är ju inte svart men fortf rätt mörkt!  Köpte även slingor som jag ska göra sen så får vi hoppas att det blir ännu bättre.

Fick även tag på en alla hjärtans dag present till Doffe med, men kan ju inte skriva vad det är ifall han är inne och kikar. Det är ju inte oftå, så mycke vet jag men det kanske händer ;p
Ja iaf, sen ska vi iväg och betala in första delen på resan också. Ett steg närmare :D


Nej men kanske skulle ta å fixa slingorna nu innan Doffe åker och tränar (han får hjälpa mig lite). Och vill ha klart det så fort som mögligt, som jag brukar säga ;P

Puss och Hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0