Blondy

Alltså när jag läser andras bloggar som typ mina fina kusiners bloggar eller Egoinas ja då inser jag va tråkig min blogg egentligen är. Dom skriver ju skit roliga saker och kan uttrycka sig på alla möjliga braiga sätt, medans jag bara "idag har jag" "det är inte så kallt ute idag" eller "idag är det kallt ute".  Oj va kul. Men jag får väl inse att alla inte kan va likadana. Men ni ska iaf veta att jag är riktigt rolig i verkligheten... Eller JAG tycker iaf att jag själv är rolig, om det nu räknas? Sen kan det ju va för att jag är så korkad och fattar inte så mycke som gör att jag är rolig, dom skrattar liksom åt mig och inte med mig. Men mig gör det inte ett dugg, jag skrattar åt mig själv med.


Sen att jag råkar säga fel saker vid fel tillfällen eller saker jag inte ens borde säga bara för att jag råkar säger det första som dyker upp i mitt lilla huvud, gör inte saken bättre. Inte för att det hade med saken att göra heller, men ville bara ta upp det oxå liksom när jag ändå va på G här. Och då vet ni att jag har några dåliga samveten som ligger och gnager. Men det är inget jag tänker på så, bara att jag får tänka mig för innan jag öppnar munnen. Vilket jag oftast inte gör ändå... hmm



Kommentarer
Postat av: Frida

Äh, jag tycker inga bloggar är speciellt haha roliga, jag läser för att jag tycker det är kul att se vad folk gör och kanske själv få ideer om saker att göra :)

2011-01-11 @ 13:26:24
URL: http://ojvakul.blogg.se/
Postat av: sanna

uh va tätt du är! Jag tycker iaf att du är riktigt riktigt rolig, BÅDE i verkligheten och här på bloggen. <3

2011-01-14 @ 21:08:38
URL: http://sannax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0