Cause I may be bad, but i'm perfectly good at it

God morgon på er!

Idag ska här tränas minsann :) Håller på att äta frukost och förbereder mig inför det, och Doffe skjutsar barnen till skola/dagis. Har inte tränat på läänge så det ska bli lite skönt.
Igår var jag hos mamma och tvättade mellan 19-23, fast jag körde bara in 2 maskiner och lät en torka så när jag kom hem (efter att ha pratat med Sanna i över 1 timme) så hängde jag upp resten. Vi ska tvätta imorgon igen fast här hemma då. Kul det där med tvätten... not. 
Men vad blir det mer idag då? hmm..? Inte så mycke mer egentligen, ska handla, lämna in papper till arbetsförmedlingen och lämna tvättkortet till mamma efter träningen men sen blir det nog inte så mycke mer, Doffe jobbar eftermidda så vi ska bara va hemma.

Jag ska gå och packa iorndning träningskläderna nu, men vi syns sen! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0