Dagens

Slänger in en dagens innan jag börjar med maten!


Dagens humör: Hmm, jag vet inte rikigt. Glad tror jag, haha


Dagens borde:
Tränat, men det får bli imorgon


Dagens frisyr:
Utsläppt med en liten fläta i underhåret med hår från båda sidorna som går snett ner på ena sidan och en hårnål i luggen.


Dagens klädsel:
Jeans och ett längre linne med Lady gaga på :)


Dagens planer:
 Gå med Emil på gympan 


Dagens vill ha:
 Dessa byxor från bubbleroom!
 


Dagens längtan:
Att åka till nån skön semesterort, skräll ;)


Dagens fundering:
Vilken katt som ska bort, och vart man går in där Emil ska på gympa.


Dagens beroende:
Datorn? haha


Dagens tråkigaste:
Att jag ska diska snart


Dagens tidning:
Reklamen? :)


Dagens låt:
I just had sex med Akon. SKITBRA!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0