Emil sover gott han, själv kämpar jag med ...

dsc00213 (MMS)

Emil sover gott han, själv kämpar jag med flickorna för att dom ska somna snart. Vilket jag hoppas! Ja, man kan ju fråga sig om jag gjort allt jag skrev att jag skulle göra.. Vad tror ni? Ja träna gjorde vi, men va varken in till ams eller till mamma med kortet. Blev bortglömt då vi titta på en lägenhet sådär lite hastigt och lustigt och åkte och handlade efter det. Sen har Sanna varit här oxå. Får åka och göra resten av grejerna imorgon ist, det är ett måste! Ska nörda vid datorn ett litet tag nu sen duscha. Flickorna somnade nyss medan jag skrev, här går det undan minsann :) Ja ibland iaf. Gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0