En sak ni inte visste om Sanna, att hon luktar oxå

Godmorgon på er! :)

Rolig Sanna är va? haha. Men får försvara mig lite på ettan där, jag luktar inte fullt så mycke på grejer längre, faktiskt!  Och luktar såklart på det goda oxå. En grej till som jag måste nämna för er oxå är att jag har smittat av Sanna så nu luktar hon med på allt. Dock inte det äckliga som jag gör men hon kan ta upp ett fiskpaket på affären och sniffa lite, eller varför inte lite på glasspaketet? , eller vad som helst egentligen. Hehe, och det gör INTE jag iaf :) Men fasiken så kul att sånt kan smitta av sig, haha. Hon är bra för rolig alltså!


Vad händer idag då? Igår var ju jag och Sanna ute och gick och ska göra det idag med. Kanske får med Doffe och Tindra oxå :) Om han orkar ;p  Natalie och Emil ska till sin farfar idag iaf och sova där. Ser dom verkligen fram emot kan jag lova!

Nu ska jag göra frukost, sen göra iordning mig för dagen.

Ha en bra dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0