I have only one love, and that is you <3

Idag är jag bra snygg, lite halvfett hår (försöker hålla mig till att tvätta det varannan dag) och går omkring i långkalsonger och en t-shirt. Ja t-shirten är ju snygg då :)



Och det är den enda bilden ni får av på mig idag. Men får väl försöka göra nåt med håret sen för nu har jag allt uppsätt så det är helt bakåtslickat, nice ;)  Sanna kommer hit efter jobbet sen och vi ska kanske färga håret, annars blir det till söndagen. Ja, färgar jag håret sen så kan ni ju få före och efter bilder på det såklart :)  Tänkte ju åka till pappa imorgon men tror inte det är så smart med tanke på Natalie.  
Tiden går lite sakta idag tycker jag, men får kanske ta och torka av bänken för diska nyss. Och sen sätta mig hos barnen och kolla lite på film.

Bye

Kommentarer
Postat av: Vickan - allt i rosa

Tänk att du är så ung men har så gamla barn! Var du 18 när du födde första? Imponerande! Själv fyller jag ju 23 nu i maj och har inte några tecken på barn :P

Tack..tycker du verkligen gungstolen blir fin :)

2011-01-21 @ 17:31:01
URL: http://www.alltirosa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0