Missing you is the hardest thing

Fick ett samtal från verkstan nu på morgonen, de ville höra hur det gick med Natalie för proverna de tog på henne visa att hon har influensa B. Bra att de följer upp det,men antar att man kan bli riktigt sjuk av influensan så det är nog därför. Hon är ju på bättringsvägen och det är ju bra, då slipper vi åka in igen. För dom ville att vi skulle göra det om hon va lika dålig eller hade blivit sämre. Men hon är ju bättre så det är bra :)

Nu är det blöjbytardags märkte jag :p

Ha en bra dag! 


♥♥♥

Kommentarer
Postat av: Vickan - allt i rosa

wooow! Har du en rosa bil! Jag går under!!! :)

Jag måste få se en bild på den!

2011-01-21 @ 17:43:51
URL: http://www.alltirosa.se
Postat av: Vickan - allt i rosa

wooow! Har du en rosa bil! Jag går under!!! :)

Jag måste få se en bild på den!

2011-01-21 @ 17:43:52
URL: http://www.alltirosa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0