SCHNÖGG

Har varit och grattat mammsen idag, hon började såklart också bli sjuk, lika så Sanna. Typiskt! Men eftersom nästan alla vi är sjuka med så kan vi ju umgås :) Vi fick god fruktsallad och glass där, MUMSIGT!  Nej jag ville väl bara berätta för er lite vad jag har gjort idag (som om det va så jätte mycket då, haha).  Nu ska jag iaf gå och dricka lite te och glo på teven en sväng innan jag lägger mig. Men får bli en snabbis för ska ju upp och träna imorgon.

Puss och Kram på er!





Klänningen jag fick av Sanna i julklapp :) Me love!

Kommentarer
Postat av: Vickan - allt i rosa

Snygg klänning!

Ja..jag hoppas han alltid kommer vara lite sådär. Jag tror det är viktigt för förhållandet :)

Hur länge har du och din kille varit ihop? Är ni gifta?

2011-01-25 @ 16:07:41
URL: http://www.alltirosa.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0