Tjolahopp

Det går inte att få in den låten jag vill visa er, attans!  Får göra nya försök lite titt som tätt. Just nu sitter barnen i köket och leker med vatten, vill inte se hur mycke det är överallt! ;p Men nångång måste dom ju få söla med, och det är ju bara vatten. 
Natalie är fortf hemma, men är bättre som tur är. Och jag är super förkyld jag med, men överlever. Ska försöka mig på att gå ut och gå med Sanna sen iaf! Lite motion kan väl inte skada, även fast jag vet att man ska ta det lugnt om man är dålig. Men som sagt det skadar nog inte med en liten promenad.

Under förmiddan så har jag och Natalie storhandlat, tog oss sisådär 2 timmar från det vi började till det att jag hade fått in allt i kylen/skåpet/frysen. Har nog aldrig haft så mycke i kylen som vi har nu. Skönt iaf!
Om en timme slutar Doffe jobba och innan jag börjar med maten så ska jag ta en svängom med dammsugaren. Alltså dags att sätta igång :)

Have a nice day you all!


Rolig bild på mig och mamma, taget för ett års ungefär ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0