Trött.se

H.e.j.s.a.n.!

Är otroligt trött och seg idag, kom hem mellan halv 4-4 imorse. Och det va inte så fränt å va chaufför kan jag lova, och nu menar jag inte fränt som om jag tyckte det va coolt eller nåt utan mer som att det inte va så värst roligt. Inte för att det va såå tråkigt heller men det är ju roligare att åka med. Doffe har ju inte heller varit så pigg så vi har tagit det rätt lugnt, varit i Glava hos syster på kalas och en snabbis till svärmor efter. Och Sanna va ju med till båda ställena :) Gullongen min ♥
Kan ju tyckas att det inte är så lugnt att åka på massa ställen men det har inte gått i så många knop kan jag lova!

Till veckan börjar skolan igen då, och dagis. Tror iaf att de börjar på dagis då :p Jag kommer inte ihåg hur länge jag fyllde i att de skulle va lediga men det borde va till tisdan det startar. Men får ringa imorgon och höra. Och då ska jag iaf sätta igång med träningen för det har det blivit lite dåligt med när barnen varit hemma. Och så får jag ta tag i detta med jobbsökandet! Ringa till mitt gamla jobb och höra om referens är ett måste snart, har dragit på det lite för länge nu kan jag ju säga! Sen hoppas jag att jag kommer ut på praktik snart. Så att nåt händer helt enkelt.

Ska lägga mig strax, barnen sover inte än men hoppas snart iaf! Men ni ska få lite bilder först:)

Bad Sanna ta lite kort igår, det blev dock bara 3 :p haha





Älskling♥






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0