Your song

Bonka bäver min fisar! 

Just nu äter jag cashewnötter som om jag inte ätit annat idag, såå jädra gott!
Sanna har nyss åkt hem, hon har hjälpt mig med ommöbleringen idag. JÄTTE SNÄLLT! Vad skulle jag göra utan henne? Vi har iaf fått iordnind på allt utom Natalies rum, härligt! Men jag tänker skicka iväg ett sms till Doffe snart (som är på jobbet) och säga att vi inte blev klara idag och att det är jätte rörigt här, så får han sig en bra överraskning när han kommer hem sen ;) Låter som en bra idé va?
Vi tog en paus förut och laga lite mat med, eller Sanna laga iordning nåt helt underbart! Kycklingrulle kan vi kalla det, suveränt mumsigt! Lätt nåt jag ska bjuda på när vi har kalas nångång, typ när jag fyller år
   

Nu ska jag titta lite på teven minsann, sen ska jag sova. Kan ju faktiskt lägga mig i sängen och kolla nu, pärryflax ju!

Goodnight my lover, goodnight my friends!


Sanna gjorde en snygg fiskbensfläta på mig innan hon åkte! Nice!



Kommentarer
Postat av: Sanna

Fy fan va mycket credit jag fick i det här inlägget, verkar som jag är super-möblerare, super-kock och super-frisör i en och samma lilla flickkropp! Ska absolut spara det här inlägget ;)

2011-01-27 @ 11:03:07
URL: http://sannax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0