Whataya want

Kan säga er att maten var underbaaar! Det var förrätt och varmrätt, jag skulle ha tagit kort vettni men så blev det inte ;p  När vi kom hem därifrån iaf så kom Sanna och så kom även Alexander (min svåger) hit en snabbis för han och Doffe skulle träna. Efter det har vi ätit fruktsallad och kollat på film... eller ja filmen är fortf på tror jag men alla har somnat utom jag. Och Sanna skulle egentligen hem men så blev det inte, höhö :)  Imorgon ska vi ut, eller jag ska köra och resten ska dricka. Blir spännande de! ;p Och snälla, fina svärmor kommer hit och passar barnen ♥  Sen ska vi ju till Doffes farmor och farfar oxå ju, för det är imorgon hon fyller så vi åker dit en sväng med. Fast det får bli tidigare än alla andra eftersom vi ska ut. Kan ju va skönt att inte trängas med folk oxå ;) hehe. För det kommer nog en hel del. Aja, nog om det.

Nu ska jag sova. Gonatt mä sig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0