Don't fade away

Jag kan fortf inte släppa det med håret alltså! Uj vettni ;) Jag hade håret med porisen(som jag misstänker va hårsäcken) på pincetten och gick runt och kolla på den ett tag innan jag kunde slänga de också, JA JAG VET! KOKO!

Ja iaf, har varit klar inför kvällen ett par timmar nu och sitter bara och väntar på att svärmor ska komma, vilket jag inte vet när det blir än. Sen drar vi till Martin ett tag :)
Kommer inte på så mycke mer att skriva men ni kan få en bild och ett bra filmklipp av mig så länge. Snällt va? ;)

 




Kommentarer
Postat av: Sanna

Haha, när jag kollade snabbt på bilden såg det ut som om du tog dig på brösten ;)

2011-03-11 @ 18:45:06
URL: http://sannax.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0