I'm on the right track baby

Idag har Natalie varit hemma för de ringde från verkstan igår så hon fick en läkartid idag. De ville följa upp den gången hon va inne och hade falsk-krupp i januari för läkaren tyckte då att det lät som astma också, vilket hon inte har. Så det behövs ingen vidare medicinering eller liknande iaf. Och vi gick dit så har fått en promenad idag med :) Keep up the good work säger jag bara! Ska ta mig en sväng ner till stan imorgon med papper så då blir det ytterligare en promenad. KANSKE att jag tar en sväng in på gymmet också. Men har inte bestämt mig för hur det blir än, det spörs hur jag känner för imorgon de.

Nu ska jag och älsk lägga oss och titta lite på teve sen blir det soooova!

GONATT ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0