Inte som alla andra

Vet inte riktigt vad jag ska skriva om, men kan väl börja med att berätta att vi har en otroligt jobbig katt här hemma som är kåt. Ja ni såg rätt, jädra kåtkatt! Går runt och jamar och äcklar sig. Man kan inte ens klappa henne.. nej nej man kan inte ens titta på henne förrän det rycker i henne. Usch! Men det håller väl inte i sig så länge tror jag, som tur är!

Ja annars så håller vi oss fortfarande inne, börjar känna mig som en grottmänniska. Men igår fick Tindra feber igen också så det är bara att fortsätta att stanna inne de :p Är ju själv lite krasslig så. Fast skönt att ta det lugnt samtidigt som det är lite jobbigt. Yes!

Förut så kolla jag lite i garderoben vad jag skulle kunna ha med mig till Bulgarien, och jag har klagat på att jag inte har några klänningar men ja kan ju säga att jag har ju några stycken att välja på ändå. Faktiskt hela 14 stycken! Ojsan, vart kom dom ifrån? ;p Men några är ju inte medräknade för det blir ju gärna så att en del köper man för att de va fina eller vid ett speciellt tillfälle och sen använder man dom aldrig mer eller också så är de inte speciellt bekväma.  En vet jag att jag ska slänga och en som jag enbart prövat ska jag ge bort eller sälja.
Beror på om någon vill ha den?



Jag känner mig inte alls bekväm i den det är enbart därför. Och tycker det känns onödigt att en sån fin klänning bara hänger.  Storleken är iaf M så om någon är sugen skriv bara, Yes? :)


PUSSOCHKRAM


Kommentarer
Postat av: Sanna

Ööööh JAAAAA!

2011-03-01 @ 21:51:02
URL: http://sannax.blogg.se/
Postat av: Lena

Var hittade du den bilden? Hade tänkt jag skulle sälja min men hittade ingen bild att sätta ut.

2011-03-02 @ 07:25:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0